Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31
Tradiční silvestrovský ohňostroj VnJ 31.12.2019, odpálení v 18h za vsí směr na Nový Rounek
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
PROMÍTEJ I TY
13 14 15 16 17 18 19
Poděkování za Tříkrálovou sbírku VnJ 2020
20 21 22 23 24 25
Pozvánka na Obecní bál VnJ 25.1.2020
26
27 28 29 30 31
Změna otevírací doby knihovny VnJ od 3.2.2020
1 2
Masopust VnJ 15.2.2020
Drobečková navigace

Vyskytná nad Jihlavou > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí a středa 7:00 - 12:00; 13:00 - 16:30
    úterý, čtvrtek, pátek 7:00 - 12.00

  2. Telefonické podání567 276 128
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@vyskytnanadjihlavou.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vyskytná nad Jihlavou, Vyskytná nad Jihlavou 67, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

pondělí a středa 7:00 - 12:00; 13:00 - 16:30
úterý, čtvrtek, pátek 7:00 - 12.00

Telefonické podání: 567 276 128
Poštou na adresu Obecní úřad Vyskytná nad Jihlavou, Vyskytná nad Jihlavou 67, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou
Elektronicky na e-mail: ou@vyskytnanadjihlavou.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 6ktax23
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vyskytná nad Jihlavou, Vyskytná nad Jihlavou 67, 588 41 Vyskytná nad Jihlavou
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník výše úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacim

Formuláře