Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
Drobečková navigace

Vyskytná nad Jihlavou > Aktuality > Co se u nás právě děje > Vyhlášení výsledků ankety o znak obce Vyskytná nad Jihlavou

Vyhlášení výsledků ankety o znak obce Vyskytná nad Jihlavou



Datum konání:
26.6.2013

Na základě výsledků ankety mezi občany o znak obce Vyskytná nad Jihlavou zvolilo v pondělí 24.6.2013  na svém zasedání zastupitelstvo obce ve shodě s vítězným návrhem u občanů variantu č. 2, která se tímto stane oficiálním symbolem obce Vyskytná nad Jihlavou. Nyní požádá starosta obce výbor pro heraldiku v poslanecké sněmovně o oficiální udělení znaku.

Vítězná varianta o znak obce V.n.J.

Výsledek ankety o znak obce Vyskytná nad Jihlavou.pdf


Komentáře

Přidat komentář
  • 10. 7. 2013 20:15
    Zdeněk Bartošík
    Nevhodné vyjádření starosty

    Pane starosto,
    jmenuji se Zdeněk Bartošík a jsem rodák z Vyskytné a zároveň potomek rodiny která přišla do obce po válce,podle Vás,k hotovému.
    Myslím,že tímto Vaším názorem zveřejněným v Jihlavských listech 9.7. jste se dopustil hrubé urážky poctivých pracovitých lidí z jejichž práce máte prospěch Vy,obec i všichni ti Vaši příznivci,kteří přišli do Vyskytné v posledních letech.Myslím,že jste zatím nedokázal nic,co by Vás opravňovalo k podobným hanlivým vyjádřením.
    Jediné co Vás k něčemu takovému snad kvalifikuje je to,že jak z funkce starosty tak z osobního života dobře víte,co je to přijít k hotovému!
    Bez pozdravu
    Ign.Zdeněk Bartošík
    Milíčov 55
    588 05 Dušejov


  • 31. 7. 2013 7:41
    Karel Novák
    Re: Nevhodné vyjádření starosty

    Ačkoli ve Vyskytné nebydlím, jezdím tam jenom na chatu, občas kouknu na stránky obce a dnes teda zírám. Koukám, že všichni máte evidentní problém s pochopením čteného textu, co se učí malé děti na prvním stupni základní školy.


  • 12. 7. 2013 15:20
    Jan Frühauf
    JL 9.7.2013

    Dobrý den pane Böhm,
    jsem rodák z Vyskytné kde dodnes trvale bydlím a také moji rodiče přišli do Vyskytné po válce. Plně souhlasím s názorem pana Bartošíka. Považuji toto Vaše vyjádření v Jihlavských listech 9.7.za urážlivé a rozdělující dnešní obyvatele Vyskytné na dvě skupiny. Ty co podle Vás přišli do hotového a ty kteří si v poslední době ve Vyskytné postavili. Od starosty bych očekával spíše sjednocující úlohu. Nemohu souhlasit s tímto Vaším negativním zviditelňováním Vyskytné v tisku a doufám že obyvatelé Vyskytné i přilehlých obcí při volbách v příštím roce nezapomenou na toto Vaše nevhodné vyjádření. Bez přání hezkého dne Jan Frühauf,Vyskytná nad Jihlavou,111.


  • 14. 7. 2013 18:33
    Renáta Soldátová
    reakce na JL

    Plně souhlasím s názorem v obou příspěvcích a mrzí mně,že odezva na starostovo vyjádření nebyla větší a hlasitější.Rodin,které se zasadily o poválečný rozvoj obce je mnohem víc.Tam byl položený základ následné prosperity.Myslím si,že vyjádření starosty je urážlivé nejen s ohledem na památku těchto lidí,ale i jejich potomků. Renáta Soldátová,Vyskytná nad Jihlavou 119


  • 3. 8. 2013 21:33
    Lenka
    Re: reakce na JL

    Pane starosto, nenechte se otrávit neužitečnými jedinci, pro které končí Vyskytná jejich plotem, ale když se má přiložit ruka k dílu, tak po nich není ani vidu, ani slechu. Jejich honĕní si trika na Vás je naprosto ubohé. Stačí se podívat na účast na brigádách v posledních 6 letech, kdy šlo o naší obec a je jasno. Ani jeden z tĕchto jedinců se ani neukázal, hlavnĕ, že jim jde o Vyskytnou.


  • 16. 7. 2013 16:31
    Marie Vyvíjalová
    reakce na článek v JL

    Pane starosto,

    já i můj bratr a naše rodiče jsme rodáci z Vyskytné nad Jihlavou, otec z Hlávkova. Vaše vyjádření v JL ze dne 9.7.2013 se mě hluboce dotklo. Ani já ani moji rodiče jsme zde v obci nepřišli k hotovému, rodiče si poctivou prací postavili domek , který jsem já dále zvelebovala dle svých možností a kde bydlím dosud. Myslím si, že Vás nic neopravňuje k urážkám poctivých obyvatel a starousedlíků obce Vyskytné a přilehlých obcí. Dále bych chtěla upozornit na to, že tisku dáváte když ne lživé, tak zkreslené informace, týkající se ankety ohledně skládky komunálního odpadu. Sdělení, že 33 % účast při anketě odznak obce Vyskytné nad Jihlavou je vyšší než účast ankety ohledně skládky, je lživá neboť účast občanů této ankety pro rozšíření skládky byla cca 75%, což lze doložit. Těmito výroky klamete občany našich obcí (Vašich voličů) , ale i všechny čtenáře JL.
    Bez pozdravu Vyvíjalová M.


  • 20. 7. 2013 7:50
    Martin Szabó
    JL 9.7.2013

    Pane starosto, je mně 40 let a patřím mezi skupinu lidí která se zde narodila takže mezi starousedlíky . Asi si trochu nevidíte do úst jinak by jste z pozice starosty neměl urážet jakoukoliv skupinu lidí. Což se mně dotklo . Já a moji vrstevníci jsme se podíleli na výstavbě vodovodu, vodárny, jednoty ,a spousty jiných akcí . Nezapomeňte že jste tu byl zvolen pro lidi a laskavě se podle toho chovejte. Selskému rozumu zdar.


  • 21. 7. 2013 22:43
    Petr Böhm
    Stanovisko starosty k reakcím

    Vážená paní Soldátová, vážená paní Vyvíjalová, vážený pane Bartošíku, vážený Martine, vážený pane Frühaufe, velmi mne mrzí špatné pochopení článku v Jihlavských listech dne 9.7.2013 viz.: http://jihlavske-listy.newtonit.cz/default.asp?cache=548519. Pokud se Vás to jakýmkoli způsobem dotklo, hluboce se za to omlouvám všem, protože to takto nebylo ani v nejmenším myšleno. Já si naopak velmi vážím práce všech, kteří jakýmkoli způsobem přispěli k rozvoji naší obce v uplynulých letech a všech, kteří jsou ochotni přijít, pomoct, vyjádřit svůj nápad co zlepšit, co udělat apod. A je mi úplně jedno, jestli zde žijí rok, pět, dvacet nebo padesát let. Jsem otevřen názorům a dobrým nápadům a mnozí se o tom již přesvědčili. O to víc mne mrzí, když cokoli uděláme v poslední době pro obec, dostává se ke mně negativní odezva ve velké míře od rodáků a tzv. starousedlíků, co to zase ty ,,náplavy" vymyslely. A právě oslovení náplavy ve mne evokuje smutek z toho, že někdo rozděluje obec na starousedlíky a náplavy. Já jsem se naopak vždy snažil jakýkoli rozdíl potlačovat, nepodporovat a brát všechny obyvatele na stejné úrovni. V tomto mám naprosto čisté svědomí. Jsem si naprosto vědom, že za období posledních 3 let, kdy jsem starostou jsem ještě nedokázal udělat tolik, co mí předchůdci, ale na druhou stranu je naše práce vidět a nemusíme se za ni rozhodně stydět. To, že jste rozpoutali diskuzi mne zároveň velmi těší, protože jsem se ujistil, že jsou další lidé, kterým na naší obci opravdu záleží. Ještě jednou se srdečně omlouvám těm, kteří chybně pochopili mé vyjádření. Hezký den Petr Böhm, starosta obce Vyskytná nad Jihlavou.


  • 23. 7. 2013 9:00
    Raději anonymní
    Dotaz

    Dobrý den pane starosto, múžete mi prosím sem napsat, kolik hodin odpracoval třeba pan Martin Szabó na dětském hřišti ve Vyskytné, když mu o ni tolik jde? Vím, že jste minulý týden sháněli někoho, kdo pomůže, a že se dobrovolníci zrovna nehrnuli. Nebýt Dušana Vondrušky a jeho otce, tak dneska asi hřiště ještě nestojí. Nechci se dotknout ostatních, kteří pomohli, proto je radši mejmenuju, jen jsem tam viděla nejvíc Dušana s otcem. A myslím, že je tady více rodičů, kteří remcali, že nemáme pořádné hřiště?


  • 23. 7. 2013 15:34
    Petr Böhm
    Re: Dotaz

    Dobrý den, děkuji za Vaši reakci, ikdyž je bohužel anonymní. Ale plně Vás chápu. Odpověď na Vaši otázku zní 0, slovy nula.


  • 23. 7. 2013 22:51
    Martin Szabó
    Bublající bahno

    Pane Starosto nevím proč chápete ANONYMNÍ otázku na diskuzi o článku na reakci na článek v JL 9.7.2013 ve věci "vašeho nevhodného vyjádření" když se anonym ptá na úplně jinou věc než souvisí s diskuzí ? Opět si asi nevidíte do úst. Navíc jste o akci o výstavbě dětského hřiště ani nevyhlásil ani jinak nedal vědět. A jestli jste tak učinil tak se Ještě jednou se srdce omlouvám těm, kteří chybně pochopili mé vyjádření. Hezký den . Selskému rozumu zdar.


  • 23. 7. 2013 23:28
    Alda
    Re: Bublající bahno

    Hele ty chytrolíne, začínáš bejt nudnej, opakuješ se. Přestañ chodit nahoru na ty plky co tam probíráte a začni nĕco dĕlat místo hloupejch výmluv.


  • 24. 7. 2013 13:55
    Zdravý rozum
    Zdravý rozum

    Hledal mě někdo? Koukám, že mě tady jeden pán pořád volá, že mu chybím.


  • 25. 7. 2013 0:26
    Petra Augustová
    Reakce

    Tato diskuse směřuje absolutně mimo téma. S prominutím "dětinské". Odpověď pana starosty na urážející anonymní dotaz, který byl mířený proti jedinci nebyla na místě.


  • 29. 7. 2013 17:26
    Petr Böhm
    Vzkaz pro anonima2

    Dĕkuji anonimovi2 (vím, že se píše ,,y", takto s hrubkou jsem to opsal), že mĕ upozornil, že nefunguje diskuze na stránkách. Chyba byla opravena a rozhodnĕ ji nikdo nezablokoval. Škoda, že nemáte odvahu postavit se za svůj názor jako ostatní, pouze takto anonymnĕ.


  • 4. 8. 2013 21:31
    Jana Ottová
    reakce

    TYTO KOMENTÁŘE JSOU DOST UBOHÉ. PAN STAROSTA TO VYSVĚTLIL,JAK TO MYSLEL.PÍŠETE TU JEN SAMOU KRITIKU,ALE OTEVŘETE OČI A KOUKNĚTE SE DO OBCÍ,CO JE DO DNEŠKA UDĚLÁNO,A JEŠTĚ SE BUDE DĚLAT,VELKÝ DÍK PANU STAROSTOVI.CO VŠE UDĚLAL PRO VŠECHNY OBCE,TO NIKDO NEVIDÍ,NENAPÍŠE NIKDO O TOM. VE VŠECH OBCÍCH JSOU VELKÉ ZMĚNY K LEPŠÍMU,A NENÍ TOMU KONEC,PAN STAROSTA POŘÁD VYMÝŠLÍ,CO ,KDE ZLEPŠIT. JÁ JAKO ZASTUPITELKA MU DĚKUJU ZA JEHO NÁPADY, A VĚŘÍM,ŽE JICH BUDE JEŠTĚ DOST.


  • 15. 11. 2013 23:18
    anonim1
    reakce

    Dobrý den všichni ja si myslím že se každý člověk z naší vesnice podílel na tvorbě vyskytné nad jihlavou.Kdybych ja anonim je mel/a jmenovat mozna by jste to četli este den.Doufám ze vysichni pochopili ze se uz nemusíte o nicem hadat.
    Díky s pozdravev anonim1